majjaeriksson

Tacksamma tanter

Kategori: Maja

 
Min dag började med frukost på sängen. Vid nio tog jag bilen mot Ljungsbro för att jobba till klockan fyra. Det fanns mycket jobb att göra idag så dagen gick riktigt fort. Det finaste var när jag ringde en låntagare för att meddela att hon hade reserverade böcker att hämta (vissa får sms, andra får mail och så blir det några över som man får ringa till). Hon blev så glad så glad och tackade flera gånger och tyckte att det var en så bra service att vi kunde ringa. Det gjorde mig glad i magen. Efter jobbet svängde jag förbi Cloetta för är det fredag och man har jobbat i Ljungsbro så måste man passa på tänkte jag. Så nu sitter jag här med en skål med godis och känner mig nöjd med dagen. Hoppas att eran dag också var fin. :)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: