majjaeriksson

En lummig promenad

Kategori: Maja

 
En stor fördel med att befinna sig på "främmande ort" så här mycket som jag gör nu är alla nya promenadvägar jag upptäcker. Igår vandrade jag återigen på nya stigar. Det var lummigt värre och jag struttade på med lätta steg.
 
Jag gick som så ofta förut längs med ån. Men denna gång på en ny sida i en annan riktning.
 
Med grönt på alla sidor.
 
Och över en ny liten bro.
 
Förbi smultronblommor.
 
Och mammas favoritblommor - Humleblomster.
 
Lisa har nog rätt i att jag borde köpa mig ett par promenadskor för mina små rosa tygskor blev ganska leriga efter promenanden... Men det var det värt!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken fin promenadväg! Och så fint att se din sommararbetsplats och jag ser fram lot att få läsa din barnbok! :)

    2015-05-20 | 07:36:31
  • Faster säger:

    Håller med Lisa;) viktig med bra skor... Du går ju massor .... Va härligt att upptäcka nya stigar...

    2015-05-20 | 22:30:39

Kommentera inlägget här: