majjaeriksson

Tillbakablickslördag

Kategori: Maja

Idag har jag vaknat tätt intill Honom, fått frukosten serverad, städat ganska mycket och varit på julgransplundring hos mormor och morfar. Undra vad jag gjorde den 17:e januari förra året och åren innan det!?
 
17/1 förra året åkte jag pulka tillsammans med Ellen, Per och Anna. Jag la upp bilder på Ellen och mig som var pulkapeppade.
 
17/1 2013 la jag upp flera små bilder och allt hade nog inte hänt just den dagen, men ungefär då bankade jag sönder pepparkakshuset.
 
17/1 2012 var jag ute på promenad i ett dimmigt Nässjö och skrev att huset nedan var mitt favvohus i Nässjö.
 
17/1 2011 tillägnade jag dagens inlägg till storasyster för hon hade fått jobb i Hallsberg!
 
Och 17/1 2010 var jag lite sådär djup som jag nog var lite mer förut än vad jag är nu.
 
 
Slut på tillbakablick och hej framtiden!
 
Maja.

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Tänk att det där huset i Nässjö tyckte jag också var det finaste! Brukade fantisera om hur fint det skulle vara om man rustade upp det lite :) Nästan som det perfekta trähuset jag fortfarande letar efter ;)

    2015-01-18 | 22:24:21
    Bloggadress: http://elvafemtionio.tumblr.com
  • rebeccafornstedt.blogg.se säger:

    Så kul när man har bloggat länge och kan kolla tillbaka i arkivet :)

    2015-01-18 | 23:29:32
    Bloggadress: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
  • humle säger:

    vilket bedårande hus!

    2015-01-19 | 23:05:39
    Bloggadress: http://respirato.blogg.se

Kommentera inlägget här: