majjaeriksson

Bröllopspresenten

Kategori: Maja

För en månad och två dagar sedan var det inte bara årets kanske varmaste dag utan också bröllop. Storasyster Lisa och hennes Matheus gifte sig och allt var så fint så fint och gick så bra så bra.
 
Vi...
 
alltså jag och Philip...
 
och lillasyster Ellen och hennes Per...
 
...gav som bröllopspresent ett litet block-album som fick agera presentkort för en bröllopsbok. Och idag på morgonen har jag äntligen varit och hämtat den färdiga boken! Det var så spännande att öppna paketet och, efter att ha frågat storasyster, har jag fått tillåtelse att lägga upp en liten sneakpeek här på bloggen. Men bara en liten för det kommer dröja lite innan bröllopsparet själva kommer få bläddra i boken.
 
 
 
 
Jag tycker att det blev himlans fint och jag hoppas att bröllopsparet också ska bli nöjda! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vilken fin bröllopspresent!
    Hoppas få se den så småningom!

    2015-08-06 | 21:02:46

Kommentera inlägget här: