majjaeriksson

Bullfest

Kategori: Maja

 
 
Ja, visst blev det bullfest igår sen!
 
Jag bakade på riktigt duktigt och unnade mig en varm bulle och kall mjölk i solen, medan nästa plåt var i ugnen.
 
Det blev ett rejält lass med bullar!
 
Vissa nöjde sig med pärlsocker.
 
Det blev tre bullpåsar till frysen, en ligga-framme-och-ta-slut-över-dagen-påse och en bull-låda.
 
Bull-lådan tog jag med mig till Philip på kvällen och han fixade en bricka med myskvällsmat där två bullar fick ta plats.
 
Och så var det slut på den fina bulltorsdagen!
 
Idag är det fredag så jag säger väl: Trevlig helg på er!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Tack det samma😄Kram

    2014-09-13 | 10:08:50
  • Freja säger:

    Så himla härligt med bullfest! Borde man ställa till med oftare! :-)

    2014-09-13 | 18:23:47
  • Moa säger:

    Vilken härlig bulltorsdag!! :D

    2014-09-14 | 17:50:50

Kommentera inlägget här: