majjaeriksson

I söndags...

Kategori: Maja

...blev det en fin dag precis som jag skrev. Philip och jag åkte till Charlottenborgs slott och kollade på bland annat uppstoppade fåglar och dockhus. Det var så fint och så mysigt! Museum borde man faktiskt gå på oftare. Efter det så fiskade vi lite i Strömmen.
 
En riktig fiskare står i vattnet när hen fiskar:
 
Philips tur. Jag passade på att fota fotbild.
 
Efter en stund vid/i Strömmen blev det pizzapaus!
 
 
Nästa stopp blev hamnen där de här gulliga höll till:
 
Och innan hemfärd blev det en liten tur till Knäppaviken. Vi ville ju så gärna ha fisk! Ett tag låg jag platt på bryggan och såg fina honom där uppe i skyn:
 
Vi fick varsin liten firre! Här är suddiga jag och min suddiga fisk ;):
 
Fiiin dag alltså!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: