majjaeriksson

Man kallar inte någon som senare ska gå sönder för 'hjärtat'

Kategori: Maja

 
Till torsdag ska jag läsa böckerna på bilden ovan. Alltså Mor gifter sig av Moa Martinson och Aniara av Harry Martinson. Någon som har läst någon av dessa eller av någon annan anledning har någon kommentar om böckerna!?
 
Idag har det väl på sätt och vis varit en typisk söndag. Jag har utfört en misslyckad fotografering, jag har legat platt platt och jag har kluttrat i dagboken och jag har känt känslor som kanske bara försvann sen eller kanske inte och blaj blaj. Och så blev det ett litet farsdagbesök hos farmor och farfar.
 
Imorgon är det måndag och det betyder cykla, bussa, historiaföreläsning, filosoferande på lunchen, historiaföreläsning igen, bussa, kanske bibblan, spinning och kväll.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Jag har läst mor gifter sig.
    Bra tycker jag. Borde nog läsa aniara😉

    2013-11-11 | 15:55:52
  • Moa säger:

    Det låter som en bra måndag det där :) Jag har också läst mor gifter sig, jag tror den var bra ;)

    2013-11-11 | 17:03:14
  • Freja säger:

    Men Maja då! High class på litteraturen alltså! Moa Martinson är en av min absoluta favoritförfattare! När du har läst mor gifter sig, som är awesume! Kan du läsa kvinnor och äppelträd (oxå av Moa M) som är min favoritbok!

    2013-11-11 | 20:37:23

Kommentera inlägget här: