majjaeriksson

Noll schemakoll

Kategori: Maja

Personlig favorit i repris.
 
Det kan vara bra att kolla schemat innan man går och lägger sig på kvällen... Men nej då, jag studsade upp efter halv åtta och duschade och sen när jag kollade schemat upptäckte jag att jag började kl.13.15. Jaja, nu får jag en längre morgon hemma och det passar mig bra. Jag gillar mysmorgnar. 
 
Det vi håller på med nu i plugget är moralfilosofi. Och det är rätt intressant. Vi har en bok på engelska, men den är bra, bra strukturerad och lättläst ändå. Så det känns bra. Nästa vecka ska vi börja läsa estetik. Och sen väntar tre tentor för min del innan det blir sommarlov. Den 1:a juni är det tenta i moralfilosofin, den 4:e är det tenta i historia (försök 2, men jag hoppade försök 1) och den 10:e är det tenta på estetiken. Så det finns lite att jobba på. Men det ska nog gå! Den 10:e juni tar jag en veckas sommarlov innan sommarjobbet drar igång. Herregud ni, vi är ju snart där!
 
Imorgon är det fredag och hemmaplugg för min del och på kvällen blir det resturangbesök med fint sällskap. 
 
Så, nu är ni lite uppdaterade!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Go Maja! Önskar att mitt schema drog igång vid 13 ibland oxå... Hihi! Gött med mysmorron minsann!

    2013-05-16 | 20:02:57

Kommentera inlägget här: