majjaeriksson

Oturlig start på dagen, konstplugg framför brasan och bloggbladder

Kategori: Maja

Hej!
 
Min dag började lite sisådär.
 
Jag blev väckt av en snöplog.
 
Och när jag kollade ut var det mycket snö och jag vill ha vår.
 
När jag hade tagit på mig strumpbyxor och kände mig fin trampade jag i värsta vattnet på badrumsgolvet.
 
Jag lyckades spilla juice över hela bordet, inkl. mobben.
 
När jag skulle mata hästar och får halkade jag så hela jag hamnade under snö.
 
Men sen har dagen varit lite mindre oturlig och nu ikväll blev det effektivt och mysigt med konstplugg framför brasan! :)
 
 
 
Ja, ni ser ju!
 
Jag gillar min blogg, men det har känts lite segt det senaste och inte på topp liksom. Men det är fint att se att ni hänger kvar och kollar in här varje dag. Har ni någon åsikt eller något önskemål om vad ni vill läsa för inlägg så lämna gärna en kommentar.
 
Jag kan säga att det på lördag kommer en liten recension på Anders och Måns föreställning Primater med topplån som Moa och jag ska se på och på söndag kommer det ett inlägg med jag-vill-fota-och-försöker-liksom-göra-det-fint-och-jag-är-här-för-att-fota-foton från Varamon då jag ska dit och fota med två andra fotoglada.
Två inlägg jag själv ser fram emot iallafall!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Sämre start men bättre avslut låter det som. Jag ser fram mot kommande inlägg :-)

    2013-03-14 | 09:07:53

Kommentera inlägget här: