majjaeriksson

Ett vitt Varamon

Kategori: Maja

Halloj!
 
Ni kanske minns att jag har startat en liten fotogrupp. En grupp som kan göra lite små fotoutflykter tillsammans. Idag har jag faktiskt träffat två fotoglada filurer. Vi var kanske inte så fotoglada idag dock... Inspirationen var inte på topp. Men jag tror att det kan bli en bra grej när det blir lite mer färg i naturen och vi kanske kan ta med någon modellkompis ut, eller fota i solnedgång eller på något fint naturställe. Jag tyckte iallafall att det var skönt att komma ut, trevligt att träffas och jag tror som sagt fortfarande att det är en fin idé! :)
 
Lite Varamon idag:
 
 
 
 
 
 
Ha ett bra avslut på denna helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken kul grej! :)

    2013-03-17 | 20:17:23
  • Freja säger:

    Härligt Maja! Den där fotogruppen verkar skitmysig!!

    2013-03-17 | 22:22:55

Kommentera inlägget här: