majjaeriksson

Hej mitt vinterland!

Kategori: Maja

Hallojsan!
 
Idag gick jag ut och sjöng "Hej mitt vinterland..."
 
Ellen var inte så pigg på att cykla till skolan, så pappa var schysst och skjutsade henne.
 
 
Caputte har varit förskräckligt busig och rymt varje dag den senaste tiden. Idag rymde hon så fort pappa hade släppt ut hästarna. Så hon blev inlåst i stallet. Men jag tyckte att hon förtjänade en liten stund i vinterlandet iallafall.
 
 
Snön gjorde mig glad!
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Vilken buse Kaputte är , tur att hon har dig!

    2013-12-06 | 10:52:20
  • Freja säger:

    Åh vad underbart med snö! Caputte är ju den coolaste tanten som finns! Hihi!

    2013-12-06 | 18:51:33
  • Moa säger:

    Ååå så fint det är i Sonnorp! Men så busig Caputte har blivit, hon är ju för go hon! :)

    2013-12-09 | 13:17:16

Kommentera inlägget här: