majjaeriksson

Det närmar sig helg och jag kommer på mig själv med att undra varför du inte hör av dig

Kategori: Maja

Tjena mors på kvällskvisten!
 
Jag har haft en himla bra dag och här kommer en hel del av den från iPhonens synvinkel.
 
Jag anlände till universitetsmark imorse och på mig hade jag lila strumpor:
 
Det var historiaföreläsning och faktiskt en liten film:
 
Efter det gick jag och köpte en jättebok som vi ska ha till konstvetenskapen sen:
 
Och sen åkte jag in till Ikanohuset för att köpa en hemlis:
 
När jag var hemma stickade jag lite bland annat. Det ska bli en grön halsduk:
 
Och kvällen var det bästa av allt. För jag var hemma hos min fina fina kompis Moa. Vi åt god mat:
 
Och hade mysig filmkväll med Toy Story 3 och massa gott snacks:
 

= En himla bra dag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fy så mysigt! En sån bra dag!

    2012-09-27 | 11:44:54
  • Moa säger:

    Tack för världens bästa filmkväll!! Det måste vi göra om snart igen! :)

    2012-09-27 | 15:21:13

Kommentera inlägget här: