majjaeriksson

Måndag och fotografering

Kategori: Maja

Tjena på måndagen!

Idag har vi fått testa på Hasses storformatskamera. Det var lärorikt och en upplevelse. Klockan tolv var vi på plats utomhus och åt våran medhavda mat och efter det började storformatsfotograferingen. Fast vi hade ju "bara" en sådan kamera och det är ett riktigt pill med skärpan och allt det där, så trots att alla bara skulle ta en enda bild var så var vi (som var sist ut) inte tillbaka på skolan förrän halv fem. Så nu är det bara att hoppas att man fick till en bra bild, eller först och främst en bild över huvudtaget. Men jag hade med mig min digitala också så jag fotade lite med den. Så lite bilder har jag och det blev inte bara väntan! ;)







Här ser ni min lärare Gudrun, fotograf Hasse, kameran och klasskamrat Matilda:




Det var rätt kallt emellanåt, men jag tycker att det är skönt att vara utomhus!

Hoppas att ni har fått en fin start på veckan!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Gammalt och slitet kan vara riktigt vackert, gäller det allt och alla?

    2012-03-05 | 20:19:15
  • Freja säger:

    Så fint och vad mysigt med lite utflykt!

    2012-03-06 | 11:28:06

Kommentera inlägget här: