majjaeriksson

Det är så här det ska vara nu. Vi får se sen.

Kategori: Maja



Jobbdag två avslutad. Man var lite seg idag, både i kroppen och i huvudet, men vi jobbade på bra, såklart! Moa och jag jobbar så bra ihop och har kul vilket gör det hela ännu bättre än vad det redan faktiskt är. Idag har vi mest rensat ogräs och sopat men också sprungit med lite gröna påsar igen och plockat skräp. Och nu är det viltime för Maja, det behöver jag och det är jag värd.

Just det, jag upptäckte att det fanns lite fler härliga foton från den där tidiga och underbara morgonen. Så jag tänkte visa er dom också, här nedan och så den över texten då. ;)













Om man bara fick fotografera vid en tidpunkt på dagen skulle jag utan tvekan välja de tidiga morgnarna! :)

Imorgon blir det jobb 7-16 då och på kvällen blir det minigolf och mat med Anneli. Kommer bli en kanondag med andra ord!

Tjong!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Fina bilder och fin-fint liv.

    2012-06-19 | 18:44:48
  • mormor säger:

    Dax för nya foton på min fotovägg!!!Kram

    2012-06-19 | 21:26:38

Kommentera inlägget här: