majjaeriksson

Varamon på vintern

Kategori: Maja

Idag har det varit en heldag med photoshop här i skolan och jag har lärt mig en hel del. Kul!

Igår promenerade Ellen och jag i Varamon. Det var fint och det blev också fina foton:





















Underbart!

Imorgon är det egentid som gäller igen så då ska jag bara fixa lite med några bilder så är jag klar med tre teman som ska redovisas på fredag. Så det kommer bli en lugn dag imorgon. Kanske tar jag en promenad och fotar lite. Kanske letar jag efter mer intressant för framtiden. Kanske skriver jag lite. Kanske ritar jag. Kanske läser jag. Kanske söker jag sommarjobb. Antagligen hinner jag med allt det där. Man vet aldrig. Men jag ska nog lyckas fylla dagen på ett bra sätt!

Ha det bra!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilka härliga bilder! :)

    2012-01-30 | 18:24:24
  • mamma säger:

    Underbara bilder - Varamon är otroligt fint alla årstider.

    2012-01-30 | 18:59:32
  • mormor säger:

    Vilka bilder!

    Isformationerna helt fantastiska!

    2012-01-30 | 23:14:10
  • faster säger:

    Fina bilder o isbilderna ser ju ut som en krokodil käke:)

    2012-01-31 | 10:07:53

Kommentera inlägget här: