majjaeriksson

Att föralltid vara lite kär

Kategori: Maja

 
1 och 2. Jag vill tipsa er om appen Meme Reader. Där kan man finna små roliga och tänkvärda och inspirerande och heltokiga grejer sörrni. Ettan blev jag inpirerad av "tänk om man skulle campa ovan molnen någon gång..." och två, värd att tänka på; Alla känner sig lite annorlunda ibland.
3. Frulle.
4. En dag fick jag sitta högst upp och längst fram i bussen. Det var rätt häftigt.
5. Kvällskladd. Tankarna känns inte lika patetiska om jag får fylla svarta fält.
6. Igår var lillasyrran och jag i kyrkan och såg och lyssnade på Motala lucia. Det var himla fint.
 
Idag ska jag plugga gärnet!
Imorgon ska jag till Matilda. Om jag kommer dit...
 
Nästa inlägg kommer på söndagkväll.
 

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilket härligt inlägg med mysiga vardagsbilder! :-) lycka till med plugget och ha en fin helg!

    2012-12-14 | 14:58:03

Kommentera inlägget här: