majjaeriksson

It´s up to you

Kategori: Maja

God eftermiddag!

Idag har det varit en sån där datadag, som jag brukar tycka sådär om då det brukar bli rätt så väldigt segt. Men idag har det gått bra faktiskt och varit lite småkul. Vi har blivit bekanta med ännu ett nytt program, Adobe Illustrator och uppgiften var att göra ett visitkort. Ganska kul som sagt!

Så här blev mitt:



Svartvitt och enkelt men samtidigt lite fyndigt med kameraremmen/m:et där, tycker jag själv!

Och nu över till vädret:
I morse när jag gluttade ut bakom rullgardinen blev jag förvånad. Det låg snö på marken! Inte mycket, men ändå snö! Det var kul att se tycker jag! Det finns hopp för vintern! Sen att snön är borta nu, det är ju en annan historia...

Nu ska jag fortsätta äta godis fram till middagen! ;)

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Verkar som du har haft en härlig måndag, här har vi inte sett någon snö. Visitkortet var toppen!

    2011-11-28 | 18:27:45
  • Moa säger:

    Så himla SNYGGT visitkort! Och ÄNTLIGEN SNÖÖÖÖÖ!! :) Hopas den kommer hit snart! ;)

    2011-11-28 | 21:13:37
  • faster säger:

    Åh snö...avis jag blir då!!!men men den kommer väl:)as häftigt visitkort ju!!!men du glömde författar titeln med.)Kram faster

    2011-11-28 | 21:13:46
  • Anonym säger:

    Vilket fint visitkort:D Och du ger mej hopp om snö!

    2011-11-28 | 22:49:56

Kommentera inlägget här: