majjaeriksson

St:Anna

Kategori: Maja

Hej! Nu är jag hemma igen!

Vilken tur att de tidsinställda inläggen fungerade och att ni är några som kikat på de! Att besöka Kiruna och Narvik rekommenderas! :)

Fredag-fredag nu har jag alltså hållit till i Söderköpings skärgård. Och haft det bra! Jag gjorde en liten film om veckan som ni kan kolla på här nedan om ni vill. Det är mest ett bildspel med musik. Det är bra med lite variation vet ni! ;)




Något som inte kom med i filmen var Smultronstället och Söderköping som vi traditionsenligt besökte på hemvägen idag. Så här kommer två små tillägg:

Goa glassen som jag åt på smultronstället. Den heter Wienervals och jag vet inte hur många år jag ätit den nu...


Och goa kussen:


Nu ska jag packa upp det sista!
Vi har haft det jättebra hela veckan men nu känns det bra att vara hemma igen.

Redan imorgon ska jag dock ut på nya äventyr. Jag ska nämligen möta upp min fina vän Moa i Jönköping. Hon är ledig över dagen och då möts vi på halva vägen och umgås i Jönköping, smart va!? Det ska bli jättekul, hon är så saknad!

Så... jag återkommer imorgon med en Jönköpingsrapport!

Maja.

Kommentarer

  • maja säger:

    okej.... ljudet verkar ha försvunnit... jaja, kolla på bildspelet utan musik ni! ;)

    2011-08-12 | 17:37:33
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Moa säger:

    Ser jättemycket fram mot morgondagen!! :) KRAM

    2011-08-12 | 19:44:19
  • Anonym säger:

    Åh! Ni verkar ha haft det underbart av bildspelet att döma:D

    2011-08-13 | 22:49:14

Kommentera inlägget här: