majjaeriksson

jag = trött chaffis, utflykt idag och tankar om header...

Kategori: Maja

Godmorgon, bloggis.
Idag skjutsade jag Ellen till skolan. Hon började vid nio. Jag släpade mig upp och såg nog ut som en levande död där jag satt i bilen. Men det gick bra, jag höll mig vaken så att säga. När jag kom till grusvägen på hemvägen så blev det liiite jobbigt dock. En skolklass höll till på vägen. De var ute på någon utflykt och gick med sina cyklar upp för backen. Jag var ju tvungen att köra väldigt sakta för det är ju inte så brett och jag ville ju inte köra på någon. Vilket naturligtvis resulterade i att alla barn råstirrade in i bilen. Där jag satt. Som en levande död. Mosig i ansiktet. Ruffsig i håret. Knappt öppna ögon. Jaja... Vad gör man inte för ungarnas utflykt. ;)

Idag ska Moa och jag ut på utflykt. Det ska bli såå himla roligt. Bara dra iväg med världens bästa vän! Dock ser vi inte ut att ha så bra utflyktsväder men det kan ju ändras. Moa kommer och hämtar mig vid halv tolv! :)

Och just det, jag har tänkt att jag måste fixa en header på bloggen, ni vet en typ bild där högst upp. Men det ska jag nog fixa med imorgon tror jag. Frågan är vad jag ska ha för bild. Här kommer några som jag kanske eventuellt funderar på, ni få gärna säga vad ni tycker men det är inte säkert att jag går på vad ni tycker.... ;)







Det bästa vore ju om jag kunde få till en header med flera bilder... Det är många bilder jag kan tänka mig och det känns som att en bild inte ger rätt bild av min blogg liksom... Vi får se hur det blir. Jag får fixa och trixa med det imorgon!

Ha en bra dag ni! Vi hörs väl ikväll eller något liknande! :)

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Bra bilder allihop.. Tror man kan fixa så att man får flera olika bilder som header, som växlar på någe vis.. Kolla in den där sidan jag mejlade om;)

    2010-09-10 | 17:16:03

Kommentera inlägget här: