majjaeriksson

Kväll och planer inför morgondagen

Kategori: Maja

Då var det kväller. Jag känner mig rätt trött. Som sist då. Tiden efter skolans slut har inte varit så oerhört effektiv från min sida. Men det känns mycket bra att det är fredag. Dock måste jag fylla helgen av väldigt mycket plugg, för jag vill ju inte drunkna i läxhögen. Så morgondagen får allt börja med plugg, kanske projektarbete, religion eller körkortsteori? Eller något annat, det finns att välja på kan man lugnt säga...
Men jag ser ljuset i tunneln, vi (jag och min familj), ska nämligen bege oss till Askersund imorgon eftermiddag/kväll för att fira moster och självklart umgås med kusinerna. Kanske blir det att glutta på melodifestivalen uppe i Närke också, den som lever får se! Det som är bestämt däremot är att det är jag som sitter bakom ratten när vi tutar iväg. Det gillas. Övning ger färdighet och jag tycker att det är kul att köra bil. :)

Jo, men det var väl det jag hade att dela med mig av för tillfället. Nu kanske jag ska kila upp och kolla lite på Vänner med min älskade lillasyster. Ni får ha det så himla bra nu när det är helg och allt och så får vi se när nästa inlägg ramlar in. You never know. ;)

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: