majjaeriksson

halsduk och pepparkaksdeg

Kategori: Maja

Hej. Kolla vilken fin halsduk jag håller på att virka:

(fin syster har jag med men henne har jag inte virkat...)

Idag har jag varit på stan med syrran på bilden ovan och syrran number two. Vi var inte där så länge, men vi hittade en del. Och nyss gjorde jag pepparkaksdeg så imorgon blir det bak. Jag har sett till att ALL deg blir till bak, kolla in tricket:

Jag hoppas inte att jag gör er degälskare upprörda! Det är faktiskt inte mer än rätt att göra sådär, ska man äta LITE deg så får man hjälpa till och baka och då ta sig en liten klutt. Det är min åsikt!

Time to read some blogs!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ha ha! Bästa tricket, fast det är lite lagom snällkriminellt annars att tjuva deg... Och shit vilken tjusig halsduk du gör, inte visste jag att du virkade, du har dina dolda talanger du;)

    2010-12-04 | 18:10:25
  • faster säger:

    hahaha kan tänka mej vem som är deg tjuv!!

    2010-12-06 | 18:21:25
  • Moa säger:

    Haha, vad härlig du är! Jag håller med dig i dina åsikter angående pepperkaksdeg. Och vad duktig du är som kan virka!! :)

    2010-12-07 | 11:16:16

Kommentera inlägget här: