majjaeriksson

växjö

Kategori: Maja

Idag har pappa, jag och Lisa varit i Växjö. Pappa och jag flyttade in lite grejer i Lisas lilla lägenhet där medan hon skrev tenta. Men först åt vi pasta och pizza buffé:


Lisas lilla lägenhet:


Kokvrån:


Gulligt va!? Klantig som jag var glömde jag att ta kort när vi hade släpat upp/in lite grejer, så tyvärr får ni ingen efter bild...
En bra dag har jag haft iallafall!

Imorgon är det först femkamp i Toka som gäller och på kvällen är det släktträff i Älvan. Och så måste jag jogga också. :)

Vi hörs!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    En sån fin liten lägenhet:) Kan meddela att jag startar upp bloggandet igen efter semestern nu;) Välkommen tillbaka om du har tid o lust!

    2010-08-20 | 22:09:59
  • faster säger:

    Fin lägenhet!Lycka till i Toka o vi ses i kväll.

    2010-08-21 | 09:09:45

Kommentera inlägget här: