majjaeriksson

bank bank bank

Kategori: Maja

Godmorgon bloggisar!

Idag när jag vaknade till så hörde jag ett bankande på taket. Det spikades och borrades och jag vet inte vad. Sen när jag skulle gå ner så såg jag en kille utanför fönstret. Men jag tror inte att han såg mig, hoppas inte det! Det var alltså två personer som lagade stuprännan, tror jag. Sånt tycker jag inte att de behöver göra så här dax på dagen!

Vid elva eller strax innan ska jag och Selma åka till mormor och morfar, det är dax för Selma att åka hem! Men på fredag kommer hon tillbaka. :)
Sen är det frissan som gäller halv tolv. Sen hem och äta lite lunch. Och kvart i två ska jag hämta Anneli i Borensberg för vidare färd mot Söderköping. Det låter väl bra va!? Jag tycker det.

Jag återkommer senare idag med bilder och så, om jag känner mig själv rätt. ;)

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: