majjaeriksson

Jobba på, jobba på

Kategori: Maja

Nu är vi igång med mitt rum. Det är tufft. Än så länge har vi bara hunnit så långt att vi drar bort tapet. Det är inget proffs som har satt upp de direkt... Här kommer lite bilder:

Ellen är snäll och hjäper till:


Bakom tapeten gömde sig gamla tidningar:


Jag, med en lite annorlunda arbetsstil:


Så här ser mitt fönster ut för närvarande:


Tur att Moa kommer hit och hjälper till på fredag. Det är precis vad jag behöver; en rolig kompis som kan hjäpa till. ;)

Nej, nu måste jag gå upp och fortsätta arbeta. Det måste ju vara klart till måndag, då kommer ju Jasmin som ska bo däruppe. :)

Ha det bra!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ser mycket bra ut! Jobba på:) Tror at du och Moa får det roligt med målarjobb!!

    2010-04-07 | 22:22:31
  • Kajsa säger:

    vad duktig du är Maja :)

    vem är Jasmin?

    puss

    2010-04-08 | 13:00:58
    Bloggadress: http://kattblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här: