majjaeriksson

Övningskörning och bebis

Kategori: Maja

Har just varit ute med pappa och övningskört. Det gick bra! Nu är han ute och rider. Det är bara pappa och jag hemma idag för både Ellen och mamma är i Stockholm, dock på olika håll. Ellen är där över dagen med konfirmationen och mamma är där fredag-söndag för att umgås med några släktingar och hälsa på min nya syssling, Ella! Jag är lite avis för att jag inte fick följa med, jag älskar bebisar, men på julafton är det min tur, då får jag träffa lilla Ella!

När jag har surfat klart här så ska jag försöka plugga, mitt historie arbete om Berlinmuren ska nämligen vara klart på tisdag!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Ska vi bilda klubb? HiHi, övningskörnings och plugglkubben!! Ha ha! :)

    2009-11-28 | 18:57:22

Kommentera inlägget här: