majjaeriksson

Det finns bilder som aldrig suddas ut

Kategori: Maja

Skoldagen är slut. Den har rullat på.

Idag måste jag plugga mycket. Det är italienska prov imorron. Ett litet prov. Men jag tror det är rätt viktigt för mitt betyg.

Elvis är söt. Jag tror jag ska ta och gå ut till honom. Han är så ensam där ute i stallet.

Inte helgen som kommer men helgen efter det ska Moa och jag åka till Göteborg :D

Helgen efter Göteborg ska familjen åka ner till Växjö för att hämta hem Lisas häst :D

Kul Jul

Maja.

Kommentarer

  • kompisMOA säger:

    Jag ser fram emot Gbg resan, det ska bli görsaskoj!!!:D Hoppas systeryster kan göra dom där tröjorna med, det vore fräckt!!:D;)

    2009-05-05 | 16:31:28
  • Maja säger:

    Jag med! :D Ja, tröjorna blir coolt, fast jag tycker vi ska ha ett rätt stort finger med i det spelet. ;)

    2009-05-05 | 21:13:22
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: