majjaeriksson

Vaken men trött

Kategori: Maja

Klockan är inte ens halv tio så jag antar att man får vara lite trött. Idag är det söndag. Pappa och mamma har åkt till Växjö tidigare i morse för att lämna hästen hos Lisa. Ellen och jag valde att inte följa med då det blir cirka 6 timmars bilresa och inte så mycket annat. Idag måste jag faktiskt plugga lite, det är flera böcker som måste läsas lite i, här fick vi ingen mjukstart inte. ;) Jag funderar fortfarande på tyskan vs. italienskan. Tidigare i veckan hade jag så gott som bestämt mig för italienskan, men jag tror jag har ändrat mig... Tror! På tisdag måste jag ha bestämt mig!

Det verkar vara fint väder idag, verkar säger jag för att jag inte direkt har tagit reda på saken, men det känns varmt och solen tittar in bakom rullgardinen. Nej, nu kanske man skulle ta tag i den här dagen!

Vi höres.

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Italienskan säger jag, bara så där! Tänk dig en resa till Toscana vore väl för underbart1



    Mormor

    2009-08-23 | 18:45:59

Kommentera inlägget här: