majjaeriksson

Onsdag

Kategori: Maja

(null)

God förmiddag!

Jag tror att jag vaknade när klockan var ungefär halv fem. Grubblet gick igång och jag fick svårt att somna om. Jag hamnade i en dipp där självförtroendet åkte i botten lite - tänkte tankar om att jag var dålig på allt i livet (dålig flickvän, dålig vän, dålig student, dålig jobbare...). Jättedumt, för det är jag ju inte. Sen somnade jag om iallafall och vid åtta gick jag upp med en lets-do-this-känsla. Så dessa tre timmar har jag nu spenderat i tvättstugan, vid diskhon och i mataffären. Nu känns det bättre.

Och kanske finns det lite go kvar till plugg också.

Maja.



Kommentarer

  • Freja säger:

    Massa Majapepp till dig! Du är suverän och cool och dig själv och härlig på alla vis, fortsätt vara du och var fantastiskt nöjd med det!💕

    2018-10-17 | 21:39:39
  • Mormor säger:

    Tråkigt med sådana tankar- du är ju sååå otroligt bra, duktig, rolig och väldigt färgstark- go on👏🏻👍💕😍

    2018-10-18 | 01:03:14
  • Moa säger:

    Jaa dom där tankarna alltså.. dom har vi nog alla ibland mer eller mindre ;)

    Du är världens bästa Maja, världens bästa vän och alldeles, alldeles underbar <3

    2018-10-23 | 15:59:52

Kommentera inlägget här: