majjaeriksson

Jag lever!

Kategori: Maja

Det var värst vad dålig uppdatering det var här då. Jag får väl skylla på vädret. Det är ju inte helt lätt med arbets/plugg/blogg- moral när det är sån här sommar va. Man vill ju ännu mer än vanligt bara glassa runt. Och egentligen är det väl mest det jag gör och planerar att fortsätta göra. Sen får man väl klämma in liten måsten för att man måste helt enkelt....
 
I lördags glassade jag och lillasyster ute på Vättern. Vi tog en liten sväng medan föräldrarna gjorde lite nytta vid bryggan. Och det var så himla fint. Livets paddeltur tror jag.<3
 
 
 
Och igår var jag vid Toka igen och där bjöd moster på salladslunch. "Lilla My passar Maja" sa hon och serverade mig dryck. Är inte helt säker på att det är positivt att liknas med Lilla My, men man får ju tolka det lite som man vill tänker jag. ;)
 
Något annat som har hänt sen sist är att jag har fått syn på en liten tomat på balkongen. Känner mig så stolt! Men den får ju gärna växa till sig lite och det får gärna komma några fler. Men det ser ju ändå lovande ut för Projekt Solvarm tomat på balkong.
 
Planen för denna eftermiddag och kväll är att åka till Vättern igen. Philip och jag tänkte paddla och grilla. Så jag återkommer väl med Vätternvyer och mat imorgon igen då. Jag får skylla på vädret. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Härliga Toka👍😍

    2018-05-29 | 08:42:52

Kommentera inlägget här: