majjaeriksson

Söndagsläget

Kategori: Maja

God förmiddag!
 
Jag sitter här i bara handduk och eftersvettas. Jag joggade nyss. Och är så stolt över det. Att jag tog mig ut och att jag gjorde en bra runda. Ju mer jag orkar, desto roligare kommer det bli tänker jag. Det är min drivkraft.
 
Midsommar var bra. Vi höll oss till traditionerna som vi haft i ett par år nu. Tårta med Philips familj i Övralid på eftermiddagen och grill och spel med vänner på kvällen.
 
 
 
 
Igår var det en lugn dag. Jag var på landet en sväng på förmiddagen och hängde med Vera och sen var det ju fotboll på kvällen. Usch vilken tung förlust... Till matchen åt vi räkor, paj och hemmagjorda vitlöksbröd efter detta recept. De blev goda men första gången någonsin gick jag nog lite för hårt på med (fling)saltet.
 
Idag är jag sugen på att ta någon tur någonstans. Loppis kanske. Eller fika någonstans. Eller minigolf. Någon liten söndagsaktivitet iallafall. Jag ska bara få upp sambon... ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hoppas att även din söndag blev fin💚

    2018-06-24 | 21:24:47

Kommentera inlägget här: