majjaeriksson

I mitten av veckan

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag tänkte bara slänga upp lite mobilbilder från igår och idag, i all sin enkelhet.
 
Igår eftermiddag var vi, återigen, i Borenshult en stund. Och jag blev så fascinerad över hur bra mobilkameror är nu för tiden, som att det var första gången jag testade. ;)
 
 
 
Rosor mot vårt hus.
 
Lite kvällspyssel.
 
Och som väntat fick jag ett kompletteringsbesked. Jag hade dock ställt in mig på ord som ”du har inte gjort något rätt, gör om hela skiten” så jag blev ganska lättad när jag läste orden nedan.
 
I förmiddags städade jag trappuppgången.
 
Och ”hotellfixade” lite inför cyklisternas ankomst.
 
Sen hade jag ett jobbpass klockan 13-16. Det var rätt mycket, men det gick bra.
 
Efter passet mötte jag upp Moa. Vi köpte varsin glass och promenerade och snackade om livet.
 
Och när jag kom hem vid halv sju lagade jag ugnspannkaka.
 
Nästa rapport blir lantlig. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Kul att få följa din dag och dina tankar och framförallt dina fina bilder👍🍀😍

    2018-06-14 | 23:39:56
  • Moa säger:

    Tack för igår bästa du och hoppas pannkakan blev god :) Trevlig helg!

    2018-06-15 | 14:30:08
  • Freja säger:

    Vilken fin dag!🎉🌸

    2018-06-15 | 21:41:25

Kommentera inlägget här: