majjaeriksson

Guldklimpar i februari

Kategori: Maja

Hej från biblioteket i Malmslätt!
 
Jag är ju ett stort fan av appen instagram, det är min favorit-app där jag dagligen finner inspiration. Nu för tiden är det mest blomstrande konton med mycket gröna växter som jag börjar följa. Och mitt egna instagramkonto är som en samling guldklimpar från utvalda guldstunder i livet. Eftersom februari snart är över tänkte jag nu radda upp månadens åtta bilder här nedan.
 
Den 5:e februari promenerade Philip och jag i Varamon och satte oss sedan ner vid Kärsbyån för att äta äggmacka och dricka varmt.

Den 7:e februari hade Moa och jag pluggdag hemma hos mig och så åt vi pannkakslunch.
 
Den 9:e februari jobbade jag till klockan åtta på fredagkvällen, fast jag underströk att jag trots detta inte var så surmulen som Majan på bilden. ;)
 
Den 14:e februari, på Alla hjärtans dag, firade jag kärleksdagen med att leka "åka filt" med Vera.

Den 16:e februari lagade Philip och jag fläskfilé med sparris- och getostrisotto. Den veckans nya recept.
 
Den 24:e februari fick jag snö rakt i ansiktet på grund av klätterkatten på bilden.
 
Den 25:e februari fixade jag sconesfrukost åt mig och Philip.
 
Och igår, den 26:e februari, promenerade jag när solen gick ner.

Åtta fina ögonblick från en kylig februarimånad. Undra vad mars har för guldklimpar att bjuda på?
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Fin februari! Jag gillar dag 9 och 14 bäst😍

    2018-02-27 | 19:30:33
  • Freja säger:

    Ser ut som en strålande fin februarimånad! 🎉✨

    2018-02-27 | 21:03:44
  • Mamma säger:

    Härlig månad👍🏾

    2018-02-27 | 22:56:56

Kommentera inlägget här: