majjaeriksson

Trött som en nykastrerad katt

Kategori: Maja

God förmiddag!
 
Hur är läget med dig?
 
Med mig är det... bra egentligen. Jag känner mig bara rätt trött. Sovtrött och aningens pluggtrött. Nästan lika trött som en nykastrerad katt. ;)
 
I tisdags pluggade jag mot deadline med sovande katter i knät. Och på datorn.
 
 
Jag gav upp och lämnade in kl. 21.30. Det var så skönt att vakna igår och känna att idag ska jag inte hänga en enda minut med det där dokumentet. Jag förbereder mig på att få komplettera, men ärligt talat är jag bara nöjd med att jag fick till något som jag kunde lämna in, jag har nog aldrig haft så svårt med en uppgift tidigare.
 
Igår bjöd Moa mig på lunch. Och efterrätt! Trevligt, välbehövligt och gulligt.
 
Sen jobbade jag 14-18 och då fick jag reda på, precis som jag misstänkte, att informationsökningsuppgiften som jag lämnade in för tre veckor sedan inte räckte hela vägen. Trots att jag var förberedd på det, så blev jag självklart lite less av beskedet. Men men, jag tror att det ska gå bättre andra gången då jag är medveten om vad som saknades och HEJ - jag har ju klarat 2 av 3 delkurser.
 
På kvällen såg Philip och jag sista avsnittet av Stranger Things säsong 2. Riktigt bra serie!
 
Idag skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet, eller resa till solen, men jag bestämde mig ändå för att tacka ja till att jobba några timmar (16-20) och det blir nog bra. Fram till dess tänkte jag inte vara så jätteproduktiv. Jag ska väl kanske sätta mig in i de nya kurserna lite och iallafall sätta små lappar vid kapitlena jag ska läsa. ;)

Klockan fyra imorgon eftermiddag bär det av mot en helg i Nyköping. Det ska bli så kul att hänga med Vera och att komma bort lite. Jag får nog önska trevlig helg redan här:

Trevlig helg!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack för trevlig lunch igår och trevlig helg!! Njut av att vara helt ledig och hälsa alla från mig! KRAM

    2017-11-02 | 12:24:37
  • Mormor säger:

    Skönt med en Verahelg, då tänker man inte på något plugg eller annat mindre roligt sååå jag önskar trevlig helg💕😍

    2017-11-03 | 20:25:35
  • Freja säger:

    Hoppas att du fick en fin helg med fin vera! 🎉💕

    2017-11-05 | 20:25:17

Kommentera inlägget här: