majjaeriksson

Torsdag 9 november

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag blev nöjd med plugget igår, det var inte som för sju år sedan när jag hade "pluggat mer än någonsin på en och samma dag", men jag läste på bra vad gäller de båda pågående kurserna och kände att jag, ja, lärde mig saker. Så det kändes bra. Jag blev också nöjd med att jag tog gårdagens friska luft under ett gyllene tillfälle precis innan solnedgången. Jag har bildbevis:
 
 
 
 
 
Idag ser det inte ut som att det blir så gyllene när det kommer till vädret, men jag ska återigen göra mitt bästa för att känna mig nöjd med plugget vid dagens slut. Imorgon ska jag jobba i Ljungsbro 10-16 och i helgen blir det jobb både lördag och söndag 11-15, så vi får se hur det påverkar bloggisen, men några ord och bilder dyker nog upp under någon av dagarna. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Heja bästa MAJA!!

    2017-11-09 | 20:14:33
  • Mormor säger:

    Bra Maja👍🏼
    Fina foton😍

    2017-11-10 | 15:44:51
  • Freja säger:

    Bra pluggat och fint fotat! 🤗

    2017-11-10 | 21:41:59

Kommentera inlägget här: