majjaeriksson

Gott i magen och blommande syrener

Kategori: Maja

Hej på tisdagen! Dags för dagens bilder och tillhörande text. :)
 
Dagens frukost var inte alls dum och precis som jag anade smakade müslin mycket bra med lite topping, idag i form av granatäpple.
 
På förmiddagen blev det en tur med bilen för att bocka av några ärenden. Ett av dessa var att kolla in ett kuvert som hade kommit till mig på landet. På utsidan fanns ett silverhjärta och mitt namn handskrivet...
 
... och inuti fanns två fina Maja-bilder i A4-format som jag hade beställt från vintageinmyheart.com. Fina va? Det enda jag är lite tjurig över är att jag tycker att P-bilden är lite finare än M-bilden. ;)
 
Efter lunch bar det av mot pendeltåget med en snickersglass i handen.
 
Jag åkte pendeltåg till Linköping och buss till Skäggetorp för jobb 14-19. Mitt i jobbpasset blev det päronpaus och så blev jag bjuden på en liten tårtbit också! :D
 
Och dagens sista bild är tagen strax efter åtta när jag kom innanför dörren och möttes av nylagad middag och en bukett blommande syrener. Bortskämd? Jag?
 
Vi hörs!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ännu en fin dag i Majas liv ser jag:D Vilka fiiina Maja-posters!

    2016-05-25 | 18:34:35

Kommentera inlägget här: