majjaeriksson

1-4 och frusna fötter

Kategori: Maja

Okej, nu kände jag att rubriken inte gör dagens utflykt rättvisa riktigt... jaja. Bilderna kanske kan visa en positivare bild. :)
 
Fast innan vi drog på utflykt till naturen så åt vi naturligtvis frukost.
 
Och sen åkte vi! Till Karlsby och Sumpis som vi kallar den lilla sjön. Isen var tjock så det var ingen ko på isen (...)
 
1-4 syftar till hur det gick i fisketävlingen. Jag fick en fisk och Philip fick fyra. Inga baddare. Men ändå.
 
Jag drack te och fick dessutom fötterna värmda.
 
Skål du goa kaffedrickare!<3
 
 
Och jag vet inte om något smakar så bra som hemmagjorda cookies i naturen med den man håller kär? Tror knappast det.
 
När fikat var uppätet, fötterna var för frusna och jag insåg att jag hade förlorat ännu en fisketävling ville jag åka hem. Så det gjorde vi, påfyllda med skogsenergi och frisk marsluft. :)
 
Glá lördagkväll!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men hej så mysigt! Gla kväll på dig också! :)

    2016-03-12 | 18:37:01

Kommentera inlägget här: