majjaeriksson

Helgfint!

Kategori: Maja

Ja, nu ska jag bombadera er med en massa helgfint. Häng på!
 
Igår, lördag, vaknade jag och Philip klockan 6 och sen somnade vi inte om... Pensionärsvarning på den va? Det dröjde dock ett par timmar innan det blev frukost, men då såg den ut som nedan.
 
Efter lite hemmahäng och ett besök på Hjärta till hjärta åkte vi till mitt andra hem - det på landet. Där har alla lamm kommit till världen nu och de heter som följer: Puck, Lill-strimma, Soo, Liv, Tussilago, Honken och Hallon.
 
I Sonnorp sprejade vi en stol gul. Och åt jordgubbar.
 
Och annat gott för farmor och farfar kom på besök.
 
Hemma i stan igen pysslade jag. I och med den kommande flytten tänkte jag nämligen att det var dags att göra om denna lampa.
 
Så jag slet av de gulbleka tygremsorna...
 
...och limpistolade dit nya! Jag blev nöjd! :)
 
Sen lagade vi kycklingsås och pasta. Göttgött!
 
Och sen cyklade vi bort till Martin och Lovisa för snack och spel (om ni är nyfikna på blocket: vi gjorde varsitt musikquiz!). Mycket trevligt, som alltid!
 
Jag blev dessutom överraskad med fina tulpaner i olika färger och en chokladask. Tack!<3
 
Idag har jag söndagsjobbat 11-15 och efter det har Philip och jag varit och ätit med Philips föräldrar. Och återigen blev jag födelsedagsöverraskad. Fick fina eklådor, en ekbricka, en tésilsgubbe, té och en chokladbit. Tack så hjärtligt, snällisar!<3
 
Ja, man blir ju nästan mållös. Så mycket helgfint! :D
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Härligt Maja!

    Så mycket fina presenter!
    Det är kul att fylla år... Snart dags att fira igen!

    2016-04-17 | 20:00:39
  • Faster säger:

    Åh va massa mysigt o fint o gott!!!

    2016-04-19 | 07:34:21
  • Moa säger:

    Vilken fin helg! :)) Hoppas din vecka fortsätter lika fint :)

    2016-04-19 | 09:27:12
  • Freja säger:

    Verkligen fint helgfint! Och fint att se att du blivit så fint födelsedagsfirad! Fint helt enkelt:D

    2016-04-19 | 20:10:57

Kommentera inlägget här: