majjaeriksson

Nu är dom här!

Kategori: Maja

 
 
 
 
 
 
Ja, nu är dom här! Sommarkvällarna. Jag har haft den stora lyckan att få uppleva tre stycken på raken och det fyller lungorna med sommarpirr. Härligt är vad det är. Och jag vill bara påminna er som jobbar, eller går i skolan, om att på kvällarna, eller när man nu är ledig, så är det faktiskt sommarlov. Ta vara på de stunderna!
 
Idag ska jag, liksom igår, jobba på museet och resten av veckan tänkte jag faktiskt ha sommarlov även på dagtid för att sedan jobba måndag-torsdag nästa vecka. Det känns som ett bra upplägg!
 
Ha en sommarfin dag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Maja, du är underbar! Tack för att du påminner om såna där superviktiga saker, som att man faktiskt har sommarlov även fast det känns som att jag bara jobbar.. Tack, du är bäst på att leva livet och inspirera andra till att ha det gött <3

    2015-06-10 | 20:39:33

Kommentera inlägget här: