majjaeriksson

Livet i kvadrat

Kategori: Maja

 
 
@majacharlotta1

Tro det eller ej, men allt jag har för mig hamnar faktiskt inte här på bloggen - en del hamnar på instagram också. ;) Som dessa ovan till exempel, med förklarande ord nedan.
 
1. Denna bild, från när det plockades blommor i regnet, har ni ju redan sett, men det är en personlig favorit så den fick halka med.
 
2. Från när jag åt lunch på jobbet en dag. Jag hade köpt lunchen på Ica Maxi och den var både god och fin!
 
3. Från en kvällspromenad för att promenera bort lite överskottsenergi innan filmkväll.
 
4. Mötte familjen Svan under en kanalpromenix.
 
5. Min solros som jag planterade den 6 mars har växt till sig fint mot bodväggen i Sonnorp.
 
6. Och fredagslyxen med hemmagjorda köttbullar.
 
Instagram är ett himla kul ställe att hänga på tycker jag. Det är jobbet också faktiskt och där ska jag hänga några timmar i dag också. Imorgon börjar en ny vecka som helt klart kan bli årets bästa. Häng på!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Ditt liv i kvadrat är ju så härligt!! Kram

    2015-06-28 | 09:55:11

Kommentera inlägget här: