majjaeriksson

Positiv idag, nervös på torsdag

Kategori: Maja

Hej från en buss på Östgötaslätten!
Jag åker i riktning mot Motala efter att ha varit inne på universitetet i cirkus två timmar. Min kandidatuppsats blev godkänd av både handledare och examinator före jul (woho!) och på torsdag är det uppsatsseminarium. Idag har jag träffat Sara, vars uppsats jag ska opponera på. Och hon ska opponera på min. Vi gluttande lite i varandras böcker då man ju ska göra lite stickkontroll på citat och sånt där. Bra bra! Just nu känns det rätt bra inför torsdag, det ska till och med bli lite småkul! Men på torsdag kommer jag garenterat vara nervös, sänd en tanke till mig då! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Bra jobbat och på torsdag håller jag tummarna för dig!! :)

    2015-01-05 | 15:21:44
  • mormor säger:

    Duktig du är!!!!
    Håller givetvis tummarna!
    Det kommer säkert att gå mycket bra!

    2015-01-05 | 19:14:22

Kommentera inlägget här: