majjaeriksson

Min onsdag

Kategori: Maja

Tänkte att hela min onsdag förtjänar att bli bevarad och ihågkommen, så jag dokumenterade det mesta och tänkte spara dagen här på bloggen helt enkelt.
 
9.09 - Frukost. Clementin, rullmacka och yoghurt med min müsli.
 
10.00 - Papperspyssel.
 
11.06 - Tillbaka i sängen för att läsa. Maken av Gun-Britt Sundström. Jag har läst 80 sidor och tycker mycket om den!
 
12.29 - Philip hade kommit hem och jag kokade pasta åt oss.
 
13.28 - Jag halkade runt kanalen med två appar igång - Endomondo för att veta hur långt och länge jag gick och Podcaster för att lyssna på podkasten "Källan".
 
15.14 - Spelade kort med Philip. Det kan ha varit så att jag förlorade stort, jag minns inte riktigt...
 
18.02 - Åkte tåg mot Linköping.
 
19.00 - Mötte upp ett härligt gäng (Louise, Emma, Maja, Julia, Ola och Mia (Mia är bakom kameran här)) för att äta på Yellow Fellow. Jag åt Pad Thai - nudelwok med kyckling, grönsaker, böngroddar och hackade jordnötter. Supergott! Och såå mysigt ställe. Rekommenderas! Trevligt sällskap med förstås. :)
 
En finfin onsdag alltså! Det är rätt fint att vara ledig så här. Men, strax ska jag göra lite nytta i form av att ändra det sista lilla på uppsatsen innan den är HELT klar. Men först: en dusch!
 
Maja.

Kommentarer

  • maja. säger:

    å vilka mysiga bilder!

    2015-01-17 | 00:10:17
    Bloggadress: http://maajis.blogg.se
  • Sandra Lundin säger:

    Så fint papperspyssel!
    Tack för tipset om maken, har letat efter den på mitt bibliotek men de har den inte inne. Ska haffa den så fort det bara går :)

    2015-01-19 | 18:11:50
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: