majjaeriksson

Sommarlistan, hur gick det?

Kategori: Maja

Tidigt i somras skrev jag en sommarlista. En lista med stora och små sommarplaner. Nu när vi så smått börjar närma oss slutet på sommaren tänkte jag att jag skulle börja kolla tillbaka på listan och se hur det har gått. Varje punkt har inte bockats av och varje punkt kommer inte bockas av, men än finns det sommardagar kvar så en hel del mer fint ska nog hinnas med. Men men, nu är det fokus på vad jag redan har klarat av. Det blir tre punkter idag och så några en annan dag, tänker jag.
 
Punkt 23 - Meta upp abborrar och äta stekt abborre med smörsås - check!
 
 
 
Punkt 16 - Göra fläderdryck, rabarberkräm och hallonpaj - check! Ja, jag har iallafall gjort jordgubbs- och rabarbersaft och rabarberkräm så jag tycker absolut att denna punkt får räknas som avklarad.
 
 
 
Punkt 3 - Fika på Stocklycke (när Ellen jobbar) + Ombergspromenera - check! När jag skrev listan hade jag nog tänkt att de två sakerna skulle ske i samband med varandra, vilket de inte gjorde, men båda är iallafall avklarade. :)
 
 
 
Tre riktigt fina punkter! :)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: