majjaeriksson

Att se fram emot

Kategori: Maja

 
 
 
Ullig gullis nyfiken på paraply.
 
Jag har tre såna där lite större saker som man faktiskt måste planera och boka in ett tag i förväg att se fram emot den (nåja, relativt) närmaste tiden. Att det är med tre olika favoritpersoner gör inte saken sämre.
 
- Den tionde till tolfte oktober ska jag åka till Falun och min kompis Moa. Det ska bli så fint att se hennes nya studenthem, och hela lilla fina henne med såklart. Detta evenemang är alldeles nybestämt så vi har inte planerat vad vi ska hitta på än, men jag är ungefär hundra procent säker på att det kommer bli en toppenhelg!
 
- Måndagen den tredje november ska jag och lillasyster Ellen till Konsert och Kongress i Linköping för att se Glada Hudik-teatern presentera Trollkarlen från Oz. Jag fick det i present av Ellen när jag fyllde år och det var nog nästan det första jag skrev in i min nya almanacka. Jag diggar verkligen gänget i Glada Hudik, och min lillasyster, så detta ser jag mycket fram emot!
 
- Torsdagen den tjugonde november tänkte jag och min pojkvän Philip åka till München i södra Tyskland. Vi har inte bokat än, men vi har ju typ nästan hundrabestämt. Philip är ett stort fan av fotbollslaget Bayern München, så självklart ska vi, tillsammans med cirkus sjuttitusen andra åskådare, gå på match. Mäktigt! Vi tänkte hänga i München torsdag till söndag och får se vad vi hittar på mer än att kolla på fotboll. Jag ser iallafall framemot det väldigt mycket. Flyga över molnen tillsammans, gå hand i hand på nya gator och bara vara med Honom i fyra hela dagar i streck.
 
Ja, detta framtidsinlägg gjorde mig sannerligen glad i hjärtat! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åh vad mycket fint du har att se fram emot! Jag längtar till den 10 oktober redan nu!!! :D <3

    2014-09-10 | 11:50:42
  • Freja säger:

    Fy så fint och underbart! Härligt att längta... :)

    2014-09-10 | 21:49:45
  • Faster säger:

    Ja'a visst äre toppen o ha lite att se framemot👍😊 spännande blandning har du fått till också. Kram

    2014-09-12 | 07:37:50

Kommentera inlägget här: