majjaeriksson

Under ytan

Kategori: Maja

 
Kom på att jag har glömt att berätta att jag har köpt en liten undervattenskamera. Om tre veckor är Moa och jag på Gran Canaria (det är tillåtet att upprepa det ett antal gånger fram till dess) och då ska jag fota Nemo. Eller iallafall Moa. Tänk er en go kompisbild på oss båda i Atlanten (trodde det var Medelhavet, men det är ju för tusan Atlanten! Bra koll...). Det blir fint det. Och pass har jag fixat med, så nu kan jag komma dit och hem. Finfint. Längtar.
 
Idag är en promenad ett måste, det ser ut som vår där ute! Och ikväll vankas det släktkalas för lillasyster.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Wohoooo! Vad coolt och kul att du hittade en! :D
    Nej det tål att upprepas, det är förbud att lägga sig på kvällen om du inte nämnt Gran Canaria eller Maspalomas minst en gång under dagen!

    2014-03-10 | 18:08:32

Kommentera inlägget här: