majjaeriksson

Tionde

Kategori: Maja

Hängde med Caputte.
 
Jag har alldeles nyss skickat in en liten skrivuppgift och jag ska strax gå på nästa som ska vara klar på onsdag. Pluggmotivationen är fortfarande mer frånvarande än närvarande, men i torsdags fick jag VG-besked på hemtentan i förra kursen och sånt ger alltid en postiv knuff framåt.
Idag har jag också i uppgift att fixa lunchen åt hästar och får, hoppas att jag kommer ihåg det!
Klockan fem är det spinning och jag ska ta cykeln dit. Får dock skjuts hem efter träningen, som tur är.
Det var väl ungefär läget för denna måndag. Kan passa på att tacka er, fina bloggisar. Jag ser en ganska stadig kurva i statistiken och tänk att glädjen att blogga håller i sig!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken bra måndag och grattis till VGt!! :D Bra jobbat! Hälsa Caputte! ;)

    2014-03-10 | 18:05:48

Kommentera inlägget här: