majjaeriksson

Fina kvällar

Kategori: Maja

Igår fick jag ett sms med orden: "Hej vad gör ni ikväll? Lust att käka pizza ihop?" från Lovisa. Philips (och mitt) svar blev "Ja, efter Tysklandsmatchen!" ;) Så vi såg klart på den och så hämtade vi Lovisa och Martin och efter det Riminimat som de hade beställt åt oss och så åkte vi till Varamon och jag fick äta min kebabtallrik med denna vy bakom ryggen:
 
 
Fin junikväll.
 
Badande främlingar:
 
Vi badade bara fötterna.
 
Vilket var riktigt gött efter att ha lirat fotboll barfota på asfalt.
 
Fina människor på fin strand:
 
Tack för igår!
 
Om en stund ska lillasyster och jag dra till någon affär där det finns godsaker och sen ska vi på bio! Vi ska se Förr eller senare exploderar jag, jag har läst boken och förväntar mig en fin film och en hel del tårar.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken härlig gårdagskväll! Hoppas filmen är bra ikväll med :)

    2014-06-27 | 19:50:47

Kommentera inlägget här: