majjaeriksson

Helgen

Kategori: Maja

Hallojsan!
 
Nu är jag hemma från en alldeles ypperlig toppenhelg i Falun hos min kära vän Moa.
 
På fredagskvällen lagade vi fish and chips och konstaterade fort att det var det bästa vi hade gjort någonsin, iallafall i matväg.
 
Det är ju inte varje dag man bokar en resa mellan huvudrätt och efterrätt, men det var precis vad vi gjorde i fredags! Den 28:e mars åker Moa och jag till Gran Canaria och bor på hotellet nedan en vecka. Finner inte ord. Men återkommer såklart i ämnet inom kort.
 
Glädjeyra och dessert på det!

Att sova över hos Moa<3
 
Det blev en ordentlig lördagspromenad i mer eller mindre snöyra.
 
 
Och semlor och té.
 
Och pizza (gött!) och RoboCop på bio (bra!) och hårda yatzymatcher och lite kortspel och jag har säkert glömt något men det viktigaste var att vi hade en såå fin helg! Min Moaenergi är påfylld och jag kommer dansa fram i livet, ända fram till solsemestern, MINST!
 
Tack Moa! :D<3
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack själv underbara du för en toppenhelg!! Den bästa på länge!! :D Och nu är det bara 5 veckor, 4 dagar och en natt kvar tills vi åker!!!! :D :D :D

    2014-02-16 | 21:17:38
  • Freja säger:

    Ser så grymt underbart härligt supermysigt fantastiskt bra ut alltihop! Vilken stråååålande fin helg ni verkar haft! Underbart! Jag blir glad av er två:)))

    2014-02-16 | 21:38:11

Kommentera inlägget här: