majjaeriksson

Tillbakablicksfredag

Kategori: Maja

Jag roade mig just med att blicka tillbaka i bloggarkivet. Denna gång på december förra året. Där fanns mycket fint, så jag tänkte visa er lite.
 
Förra årets pepparkakshus till exempel. Dasset!
 
Den sjätte december skrev jag så här och la upp detta foto (längtar efter snö nu):
 
I början av december förra året målade jag en nyårstanke - GE ALLT PÅ RÄTT STÄLLEN. Fint tycker jag. Och värt att tänka på fortfarande.
 
Den fjortonde december la jag upp detta mumsiga:
 
Och några dagar senare var jag på kusinen Astons julshow i Hallsberg. Synd att det inte blir någon i år!
 
Förra årets gran såg ut så här:
 
Och en av mina julklappar innehöll modellera som jag gjorde några små frukter av:
 
Jag avslutade bloggåret 2013 med följande ord:
---------------------------
 
Sikket långt inlägg det blev! Men det fanns så mycket fint under december 2013. Fast december 2014 är/blir nog ännu bättre!:)
 
Imorgon blir det en tyst dag här på bloggis för jag ska åka norrut. Jag ska nämligen hänga i Falun tillsammans med mamma, storasyster, Moa, Karin och Freja lördag-söndag. Vi ska bland annat besöka en julmarknad och ryktet säger att det finns snö i Dalarna. Mysigt ska det bli! Rapport kommer på söndag kväll!
 
Maja.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: