majjaeriksson

I brist på nytt...

Kategori: Maja

... får man ta till lite gammalt. Jag har haft denna blogg sen i mars 2009. Det är lång tid och jag har ju helt klart bloggat flitigt, nästan varje dag! Det är konstigt och tråkigt att jag inte kollar tillbaka i arkivet oftare. Det är ju så kul att läsa gamla inlägg igen och se gamla foton. Så det tänkte jag att vi skulle göra tillsammans idag. Vi tittar på glimtar från dagens datum, den 7:e augusti, fast tidigare år.
 
Den 7:e augusti förra året skrev jag inte så mycket. Det var snart slut på sommarjobbet och jag undrade vad jag skulle göra med all min tid sen. Och så hade jag varit på kvällspromenad och tagit bland annat dessa:
 
Den 7:e augusti 2012 bloggade jag upp foton som var "lite dystra, men jag tycker om dom":
 
2011 var jag i St.Anna den 7:e augusti, men jag hade förberett ett inlägg som pluppade upp på bloggen ändå. Ett inlägg om dag 2 på den hemliga resan till Kiruna/Narvik. Där fanns exempelvis denna bild (hur liten ser jag ut?):
 
7:e augusti 2010 skrev jag att jag hade joggat och att jag skulle göra det tre gånger i veckan. Och så hade jag lekt konstnär och fotograf:
 
 
2009 fanns det tyvärr inget inlägg den 7:e augusti. Såå kul det var att kolla tillbaka lite! Det gör vi om!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Jättekul att du gör tillbakablickar!
    Häftiga du!! Kram

    2014-08-07 | 20:42:09
  • Freja säger:

    Vilken fin tillbakablick! Och du, KRYA PÅ DEJ!!

    2014-08-07 | 22:01:50
  • Faster säger:

    Tack för återblick, det var kul!! Diggar din blogg!!

    2014-08-07 | 22:17:02
  • Mia säger:

    Jaa jättekul tillbakablick och bilden från Narvik är väl för rolig med Gusten så himla mycket längre än er andra :D
    Och som sagt KRYA PÅ DIG !!

    2014-08-08 | 13:19:21

Kommentera inlägget här: