majjaeriksson

Huvudstaden

Kategori: Maja

God kväll!
 
Igår hade jag en himla fin födelsedag, som jag tänkte att ni skulle få se några glimtar av imorgon!
För idag har jag nämligen också haft en bra dag som förtjänar ett eget inlägg! Dagen har spenderats i Stockholm med systrarna mina, mormor och mamma.
 
I Kungsträdgården blommade det, och jag fotade mot skyn som alla andra:
 
På Urban Outfitters köpte jag denna kläd, alltså shorts och linne i ett:
 
Och på Indiska denna klänning:
 
Jag och lillasyster delade på en brownie MED glass:
 
Dagen gick verkligen superfort, plötsligt satt vi där på bussen och vinkade hej då till storstaden.
Trevlig dag! Tack, ni inblandade! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å så mysigt det ser ut och vilka jättefina och Majiga kläder du hittat! :) Den där brownien med glass ser helt gudomlig ut! Hihi! :D

    2014-04-15 | 09:25:37
  • Linnéa säger:

    Visst är brownien från Gallerian, stället där de säljer massa amerikanska godsaker? Köpte den för ett par veckor sen men orkade bara halva, helt otroligt mäktig... tur att du delade :D kram och grattis i efterskott

    2014-04-15 | 10:29:17
  • Faster säger:

    Åhhh va mysigt med en Stockholmsdag, åh vilka fina kläder!!!

    2014-04-16 | 06:54:35

Kommentera inlägget här: